Energi

Har varit en bristvara den senaste veckan. Information om var man köper sådan mottages tacksamt.
Nu sover Iselin äntligen middag, bara fem timmar senare än vad hon brukar. Nåja, jag ska inte klaga. Jag har fått lyssna på hennes ljuva stämma hela dagen. Kyl, frys och skafferi är tomt, förutom en sisådär 8 burkar med makrill i tomat och lite leverpastej. Vad gör man av det? Kräkmedel? En Sverigetur bör rimligvis vara på sin plats snarast.

Och eftersom det är så oklädsamt att vara bitter när man är 24 så är jag bara tyst.
Det blir nog bäst så.


Kommentarer
Postat av: ullrika

bitter är snyggt. på rätt person :)

2008-09-21 @ 16:08:23
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0