Höga nivåer av jävlighet

För några dagar sen, jag vet inte riktigt hur många började det göra ont i mina titts. Några timmar senare började jag känna mig risig, för att ytterligare några timmar senare ligga med feber och frossa. Party party! Mjölkstockning trodde jag bara amatörer råkade ut för (vilket iofs kan vara anledningen jag åkte på det) men jag lyckas visst ändå. Med febertoppar på 39.3 grader, tror jag aldrig jag vart så dålig tidigare. Inatt har jag iaf inte haft frossa, utan legat och svettats som en gris i en bastu (äckelvarning när man vaknar av stora svettpäslor som rinner i nacken). När jag väl tagit mig upp ur sängen  så lutar sig min käre sambo mot mig och konstaterar att "det var du som luktade!" Sen tvingade han mig att duscha.

Nu sitter jag här med inte så mycket feber, men stora klumpar i brösten och mår illa som fan.

Jag hoppas du får alkoholförgiftning om du ska ut och supa.
Känns mycket bättre om alla andra oxå mår dåligt.

Kommentarer
Postat av: t0tta

Värme och massage, värme och massage... Som helnykterist, bör alkoholförgiftning vara uteslutet.. Har dock fortfarande kvar förkylningen, efter 4 veckor, om det är nån tröst.



Jo, det ska bli skönt att slippa lägenheten.. Fast B är inte så glad över att behöva sälja sitt nuvarande hus.



Var nere i affären och köpte kotletter och potatisklyftor,,, Tillsammans med bearnaisesås, så blev det en helt ok middag

2008-09-13 @ 16:36:37
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0