Då var det fredag igen.

Idag har jag en hel del saker som "borde" göras. Intressant det där. Jag är ju hemma hela dagarna och borde altså hinna med massa hushållsarbete under den tiden.. Nåja, kanske inte är jag som tycker det.

Det är skönt att Iselin tycker om att ligga och leka på mattan själv en stund. Fast bara på mage. Då får hon så bra uppsikt över alla leksaker, och sliter och drar i grejer. Nu sover hon, så jag kan passa på att blogga lite. Igår fick hon tag på mina glasögon. Visst klär de henne ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0