Hejdå våren

Och välkommen tillbaka snön!
Jajjemän, det snöar. Som fan. 10 cm so far, och de har lovat 15 så det fortsätter nog snöa ett tag till. Bestemor kom och lånade Iselin och jag fick låna bilen så jag ska iväg och handla en sväng. Skönt att få fixat det på dagen och slippa armbågas med alla andra ikväll. Så kan vi bara slappa all night long.  Fick spelschemat för säsongen, så jag sitter i soffan och peppar. Ska bli grymt kul. Blir intressant och se när H ska ha sina matcher, krockar de får vi köra varannan om vi inte har barnvakt. Det löser sig, sa han som sket i poolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0