Pyjamasparty!

Inatt har vi vart på pyjamasparty jag och Iselin. I Sävar. Det var jättemysigt. Först åt vi tacos, innan vi fick kiddsen i säng. Vi hade förberett oss med folköl, lösgodis och chips när vi skulle se på Lets Dance. Sen satt vi och fnittrade och skvallrade hela kvällen och halva natten. I dag har vi åkt buss tillbaka till civilationen där vi kulturade oss på vernissage, käkade fetmat och drack kaffe hos Naimas föräldrar. Iselin har lånat Tristans hoppgunga och är galet söt när hon skuttar upp och ner och tjoar. Kul kul som attans!

 
 

Kommentarer
Postat av: Njorun

Haha du känner igen det alltså? Vet du det är så skönt... varje gång jag känner mig dum, så kommer du och meddelar att du varit i samma sits själv :) Då är vi i alla fall två om det. :)

2009-03-22 @ 15:05:16
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: ås

haha gud så söta bilder.. tristan trycker in nappen på iselin :)



asså herregud vad stor tristan är och iselin är så himla sööt :)

2009-03-22 @ 15:52:53
Postat av: t0tta

Hoppgungor är SÅÅÅ kul.. Min son, gjorde sitt första hyss i en sån S DÅ var han 4 månader.

2009-03-22 @ 19:53:12
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: ullisar

haha! tristan har nog sett Alvedon-reklamen? ;)



oerhört gulliga bilder som vanligt!

2009-03-24 @ 22:28:29
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0