Håll tummarna

Håll tummarna nu folkens, för att jag får jobbet jag sökte idag. Jag vill nämligen väldigt gärna ha det.
Men jag tänker inte säga vad det är förens jag får det. Vill ju inte jinxa det heller.

Utöver det så brände jag 1100 pix på Coop Obs Bygg. Efter det kändes det inte så jäkla pepp på att lägga ut nästan lika mycket på en ipod som är söt och fin och spelar musik i mina öron. Jag får helt enkelt lära mig lite sånger (OBS! Inte barnsånger) utantill så kan jag sjunga hög för mig själv i huvet. Borde ju inte alls vara lika bra men jag kan ju le och låssas.

H kom just hem från affären och upplyste mig om att de inte hade potatis, charlottlök, dressing eller nötmix. Således var det ungefär hälften av det vi skulle ha som vi fick. Och det blir nog ingen middag för oss. Ännu ett slag för den sugiga lördagkvällen jag har att vänta mig.

Positiva tankar, jo visst. Jag ångrade mig lite att jag inte köpte en ipod som är söt och fin och spelar musik i mina öron. Då hade jag haft någonting att göra när jag lägger in all finfin musik på den. Suck och stön. Barnskrik halva kvällen och natten är vad jag får nöja mig.




Hmm. Vilken helomvändning på detta inlägget. Det börjar bra, sen går det bara utför.



Kommentarer
Postat av: Petra

Vad har jag missat? Varför skrik halva natten?

Tänder?



Din lördag är säkert mer spännande än min i alla fall. =) Jag ska roa mig med att måla om en gammal byrå. (Det har jag sagt tre kvällar i rad nu - men jag kommer ingenstans..)

2009-09-05 @ 21:33:21
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: Lindah

Hoppas du får jobbet du sökt. Spännande :-)



Nu har jag lagt ut sovrumstapeten till dig :-)

2009-09-06 @ 19:31:08
URL: http://www.grodfamiljen.se
Postat av: Njorun

Anna! Jag är alltid på att leta mig ut ur crazyhouses. Seriöst, jag behöver så mycket nytt folk i mitt liv just nu att jag när som helst hade sagt ja. Utan att passera gå!



(lycka till med jobbet!)

2009-09-06 @ 22:19:02
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Mamma Mu

Mina tummar håller på att blåna bort och det tar tid att använda pekfingervalsen på tangentbordet - men jag håller tummarna så länge det behövs! =)

Happy days!

2009-09-08 @ 09:37:04

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0