Filmkunskap

Ikvæll har vi haft lite filmkunskap här jag och stumpan. Hon började plocka i dvd-filmerna och kommer med väl valda exemplar till mig. Bland annat Pirates och Gilbert Grape. Vi vet ju alla vem som spelar där ;) Iaf så övade vi på att såga "Johnny Depp" (bapp) och kom fram till att man får pussa på han.

Förutom det så kan vi lugnt konstatera att lilla fröken har kommit i den beryktade 2-års trotsen. Yay! Kan ju inte säga annat än att det sammanfaller alldeles utmärkt med att vi från måndag inte längre har barnomsorg och att hon således ska vara hemma med mig. Jag ser framför mig att jag kommer att åldras många år på väldigt kort tid ;) Nu sover hon iaf, och jag ska fortsätta med dagens Bitch-utmaning.



Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Tja, det är alltid bra å testa gränser ;)

Det är väl f** att vi inte bor närmare varann, så hade vi kunnat vara lite bhg.. Och hur efterblivet är nu landet vad gäller bhg?????

2010-04-28 @ 19:03:19
Postat av: ullisar

kloka saker du lär ditt barn. fortsätt så!



jag som inte hängt med så bra måste fråga: vad är det som hänt? varför ska ni vara hemma utan dagis?

2010-05-03 @ 01:52:47
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0