Då var julen över

Får man säga äntligen?!

Natt till julafton blev vi väckta av brandlarmet. Ut i kylan och in i en port på andra sidan gatan. Någon stackare hade somnat ifrån ljusen och hela lägenheten var full med rök. Kändes genast mycke otrevligare när de kom ut med ett litet barn i armarna. Huga! Dryga 45 minuter senare kunde åtminstone vi andra återvända hem, som om ingenting hade hänt.

In case of an emergency, fokusera på det viktigaste:

ta bild och ladda upp på fjesbook.




Utöver det har julen bestått av mat mat och dryck. Och en släng av magsjuka/biverkningar av mediciner. "Vanliga biverkningar (fler än 1 av 10): illamående, kräkningar". Har blitt en del fönstershoppande på webben oxå och jag har hittat en ny snowboardjacka jag såååååå vill ha. Den som införskaffades när jag var 17 sitter inte så sött mer.

Nu är julen nerplockad och vi inväntar det nya året med spänning.
Ja, och så längtar jag ihjäl mig efter min dotter.

Kommentarer
Postat av: mamma mu

Det är ju tio år sen! Nä då är det nog dax för annan storlek på jackan, nu är du ju mogen kvinna ;)

Visst är ni noga med att blåsa ut ljusen?

2010-12-28 @ 11:57:37

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0