Jullov!!

Sen igår, strax efter lunch har jag och min dotter jullov. Fantastiskt skønt! Vi hade stora planer om sovmorgon, men redan klockan 7 låg det en tjej och viskade stå opp i mitt øra. Jaja, man kan inte få allt misstænker jag. Vi ær ju friska iaf ^^

Det var tænkt jag skulle en svæng till il doktora idag, men pga sjukdom så blev det framflyttat till næsta år. Hutløst man ska måsta vænta så længe egentligen ;) Nu tjatar hon om att vi ska leka med pærlor, så det ær væl bara att lyda misstænker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0