Näst sista dagen

På detta år och vi går ut hårt och sover till 10.20 Underbara unge som går med på sånt!
Sen åkte vi tåget in till stan och köpte en efterlängtad biltröja åt lillskrutt. Hon bar den till kassan och sen bar hon själv påsen hela vägen hem. Det första hon gjorde när vi kom in genom dörren var att slita av lappen och skulle ha på den. Betyder det att hon gillade den eller?! :)

Hon hade en himla tur oxå, för nissen hade ju varit förbi här oxå med gaver åt henne, så hon fick öppna några när hon kom hem igår. Lego med en brevbärare med motorcykel var poppis, för att inte tala om den svarta mjuka Cars-pyjamasen som hon vägrade ta av sig imorse. Resten sparas till imorgon tänkte jag, så hon har nåt att göra då med :)

Har handlat lite nyårsmat, men det var som svårt att få med både mat och unge hem så M får handla resten på vägen. Synd det råkade bli dom tunga sakerna bara ^^ Nu ska vi se postman Pat och plocka undan lite. 2 minuter efter att vi kom hem såg det ut som ett h*rhus igen.




Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tror Tyras tofflor är köpta på Hemtex men jag är inte säker. Måste fråga om dom finns i större storlek! :)



Gott nytt år på er!

Kram!

2010-12-30 @ 20:01:47
Postat av: Linda

Men gud, hon är så himla söt stora tösen!

2010-12-30 @ 20:11:01
URL: http://muchness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0