Random thuuuursday

Efter ett dygns mul och klöv... nej vänta lite nu. Kräk och skitsjuka var det ju.
Efter ett dygns kräk och skit sjuka är jag nu som nya, med aningens renare tarmar. Jag har varit duktig och både ring och gnällt på felaktig faktura (hellre än att bara betala den, vilket jag först övervägde). Jag har oxå sovit jävligt mycket. 12 timmar + 3 timmars powernap + ytterligare 12 timmar på bara två dygn. Har jag skills eller vad!

Idag står dusch på schemat. När man själv börjar tycka att man luktar illa är det banne mig på tiden. Sen ska jag knalla iväg till posten och så hämta barn. Vi kör soft ikväll med pannkaka till middag och pippi-film tror jag. Om hon somnar i lagom tid ska jag börja sortera lite bilder och pilla med hennes album. Nog var det väl tusan om det inte skulle bli klart nångång.

Får jag inte börja på kursen på måndag så blir det illasinnat besök på NAV på måndag. Går de på motiveringar för att man ska få vara med så ska tanten få ångra den enda raden hon skrev om mig. Låt mig göra själv, så får ni en jävla novell + läkarintyg.

Okaj. Duschen var det.

Kommentarer
Postat av: mamma mu

Ja det är bra att du taggar upp inför måndagen! Och gör dina egna motiveringar och prata för dig själv - det kan du bättre än nån pappersnissa på nav! Du kanske rentav kan börja där som pappersnissa själv?

2010-12-04 @ 11:48:23

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0