Saturday

Sådärja. Ännu en veacka avklarad och jisses så fort det gått! I onsdags var vi på tur tillsammans med de andra barn och ungdomsklasserna. Till Folekmuseet på Bygdøy. Det märktes vad vi vill jobba med då vi började dansa runt julgranen på lilla torget där och hittade en barnehageklass att dansa med. Vi blev iaf guidade och fick gå in i husen och höra om hur man firade jul förr i tiden. Rätt interesting. Sen åkte vi på julemarked på ... öhm... typ Aker brygge.

Igår blev jag väckt kvart i fyra av läbbans kräkljud. Det ehla slutade med att dagens första tvättmaskin rullade och vi fick gå upp och se hajfilm. Tror det blev en lite nap tillslut, för klockan 7 vaknade vi av ännu mer spya. Som tur var så ville hennes pappa vara hemma med henne, så jag fick gå till skolan i allefall. Needless to say spydde hon inget mer efter det. Kul unge det där :)

Blev tidigt igårkväll, och nu har jag nästan sovit klockan runt, det behövdes efter en vecka då jag sovit skitdåligt. Idag ska jag på Granit, de får in en såndär märklapps-maskin idag som jag såååååå gärna vill ha. annars ska det bara göras så lite som möjligt. Skriva handlalista så vi överlever julen typ.

Go hälj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0