Världens finaste lilla tärna

Det var ju som ni kanske hört Lucia idag. Vilket innebar att vi skulle inställa oss på barnehagen med vitt lucialinne. Jag var tveksam till om min dotter skulle gå med på att sitta  snällt där framme med de andra barna när det var så många främmande vuxna där. Men no need to worry tydligen. Efter hon blivit lite varm i kläderna och sett sina kompisar och favvis-fröken så satte hon sig lydigt och väntade. Oslagbart, det var fler mammor än jag som blev förvånade över vad de fick våra barn att göra. Sen satt hon där, min lilla skrutta, vinkade en gång till mamma och en gång till pappa och såg storögt på när luciatåget med stora barn kom in och sen klappade hon glatt med till sångerna och körde lite sittande dans. Eventuellt att någon, jag nämner inga namn, blev lite tårögd där ett tag. Min lilla stora tjej!

Bildkvaliteten hade ju kunnat vara bättre.

Alltså önskar jag mig en ny kamera ;)


Kommentarer
Postat av: mamma mu

Jag kommer att vara med nästa år, säg vad du vill. Jag lämnar chefen en semesteransökan redan nu!

2010-12-14 @ 09:17:47

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0