Hello Ödet!

Efter en natts sömn, mycket velande och listor och gud-vet-vad så gjorde jag det. Jag ringde och sa jag ville ha lägenheten. Jag och Iselin var hetaste kandidaterna hittils, men vi får inte veta fören på söndag om det blir något. Alltså är allt upp till ödet. Är det tänkt vi ska bo där får vi den, ska vi bo nån annanstans så får vi den inte. Lite skönt nånstans att det inte är upp till mig. Shit, jag kommer ju få magsår på kuppen.

Nu sla jag börja med ett varmt och förhoppningsvis avslappnande bad. Sen ska jag skicka in barnehagesöknad till Oslos kommun och packa några kartonger.

Det blir bra. Allt blir bra, oavsett.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Genomtänkta beslut kommer inte förrän man våndats lite först... Allt brukar ju ordna sig! =)

Du har iaf haft bredd på dina alternativ..

2010-02-26 @ 23:13:18
Postat av: Petra

Oslo är faktiskt ganska nära Göteborg =)

2010-02-28 @ 11:09:09
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0