Framåt

Ja, det verkar onekligen som att det går framåt. Idag var jag och tittade på den där omtalade lägenheten. Som visade sig vara en etta istället för en tvåa. Storleken i sig kunde gått att leva med (compact living ska visst vara modernt), köket var ett a la 50-tal vilket inte heller görr nåt för att jag är så förtjust i skåpluckorna. Badet var miniminimini och det skulle på sin höjd fått plats med en tvättmaskin i storleksklassen 40 cm. Det enda som gjorde att den var oaktuell var bristen på sovrum. Så imorgon ska mäklaren ringa mig, för minsann, den 1a februari blir det en tvåa ledig! Håll tummarna för att den inte är skitskabbig bara. Givetvis så kommer det måsta köpas spis, kyl/frys och tvättmaskin, jäla Norge som inte har sånt som standard. (Hej mamma *viftar på ögonfransarna*)

När jag gick från visningen så ringde det från ett konstigt nummer. Jag brukar tycka det är lite läbbans att svara då, när man inte vet vem det är, men nyfikenheten tog överhand så jag svarade ändå. Så på torsdag ska jag på jobbintervju, ett jobb jag sökte för skitlänge sen, så jag trodde inte det blev nåt. Spännande! Så nu ska här övas på colgate-smile och ärtiga saker att säga. Typ. Håll tummarna för det med.

Kommentarer
Postat av: lindah

håller tummarna

2010-01-26 @ 18:41:40
URL: http://www.grodfamiljen.se/
Postat av: Mamma Mu

Men JAAA! Håller tummarna överallt! Och det gör portugal också!

2010-01-26 @ 23:48:43

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0