Ensammaste torsdagen ever

Nær mina kæra fina ælskade lilla dotter ær hos sin far.
Av de stora så ær en utomlands och en på jobbet, allt jag har ær en dator med internet.
Vilket i sig inte ær fy skam.


Med hjælp av en gammal klasskompis Sofia så børjade jag minnas lite musik som vi lyssnade under gymnasietiden. Vilket fick mig att dra igång spotify och lyssna och minnas næstan alla texter. Hærligt :D Utøver det så planeras springande av tjejmil tillsammans med ett gæng mammor jag aldrig tidigare har træffat (men kommer ha træffat iaf en gång innan det ska springas). Sjuk i huvet? Ja, jag børjar tro det. Det eller bara vældigt uttråkad.

Nu har jag ett Greys avsnitt att se.

Toodles!

Kommentarer
Postat av: Petra

Kan man inte få vara sjuk i huvudet OCH uttråkad? Jag är det i alla fall. :-)

2010-03-25 @ 21:48:06
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: Sofia

Lite Within temptation? :D

2010-03-30 @ 17:29:57
URL: http://saph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0