Hej Tisdag!

Jag har ju som ingen teve. Vilket innebär att kvällarna är ett enda långt vad-ska-jag-göra-maraton. Ikväll bakade jag muffins. Står och vevar och slevar och mäter i godan ro, är just redo att lägga sista touchen och ösa ner smeten i formarna när jag upptäcker det. Det finns inga muffinsformar! Jag letar på alla möjliga och några omöjliga ställen utan lycka. Är det inte barnet som lekt upp dom, så är det jag som packat upp dem på extremt udda ställe. Med tanke på hur det gick sist så vågar jag inte ens gissa. Jag ger upp, gråter inte en skvätt utan häller ner kladdet i en  sockerkakaform istället. Och döm om min förvåning när det färdiga resultatet smakade yummy!

Kommentarer
Postat av: Lindah

Se på tv på nätet. www.tv3.no www.tv3.se, www.kanal5.se är gratis

2010-03-09 @ 21:28:43
URL: http://www.grodfamiljen.se/
Postat av: Mamma Mu

Hellre muffins än rådlös - ett nytt ordspråk är uppfunnet =D

2010-03-09 @ 22:27:03
Postat av: Mamma Mu

Eller snarare: Hellre sockerkaka än rådlös =P

2010-03-09 @ 22:27:58
Postat av: Hanna

trots närheten till desperata tårar tycker jag allt att muffinsbak låter mycket mysigare än tv-slappa! :D (mvh Hanna aka jag-har-ingen-tv-och-hatar-alla-som-har)

2010-03-10 @ 17:55:32
URL: http://hannanas.se
Postat av: Petra

Jag har visserligen tv men gör hellre något annat.

2010-03-12 @ 08:02:25
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0