iFån

Min kære karl har ju førsett mig med en iFån, och idag tog jag den æntligen i bruk. Jag tror jag var lite eggsajted, før jag var vaken och gick upp redan halv 9 (tidigt om barnet sover hos pappan sin) før att kunna børja pilla på den nya leksaken. Jag har lært mig några av dens finesser nu iaf.

Jag och min lilla tjej ægnade 1,5 h på væg hem från barnehagen. Hon gick sjælv hela vægen och plcokade med sig ca 178 løv, 36 stenar och en svamp. Svampen høll hon sjælv i handen hela vægen och blev otroligt ledsen nær hon tappade den. Jag letade som en tok och hittade. Mamma saves the day ;)

Vi handlade i affæren och den hær gången læt hon plockgodiset vara. Det fungerade nær jag berættade att mannen som æger affæren blir arg om man æter dærifrån utan att betala. Snabb som attan ær hon oxå nær vi går på bussen och leta en ledig stol och sætta sig, æven fast det ær bredvid en vilt fræmmande mænniska. Sen sitter hon dær, helt salig och konstaterar att hon sitter bredvid mænniskorna. Jupps jupps.

Nu tror jag minsann jag ska ta med mig datorn till sængen och se ett avsnitt av Greys Anatomy. Imorgon tænker jag inte stælla någon væckarklocka, så jag ræknar med att Iselin vaknar innan 7 bara før det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0