Ut på tur

Idag var den efterlängtade ta-med-barn-till-skolan-dag. Min dotter var very much eggsajted men blev fort blyg då vi kom till ett rum fullt med vuxna och barn. Sen åkte vi buss till Zoologiskt museum på Tøyen. Och jisses så mycket döda djur! Ungen var helt i extas och sprang runt som en annan vilde. Apor, uggla, trampa på krabbor, apor, tigej, björn (skummel), Mikkel Rev, älg pippip, fiskar och hur många djur som helst! Zebra, noshörning, säl, isbjörn - ja hon ka nmånga djur nu min dotter. Sen åkte vi buss ganska länge och Iselin fick möjlighet att språka med en pojke på nästan hennes ålder. JISSES så sött! Mitt barn, i en konversation med ett annat barn!

Hon pratade om parken dit vi skulle. Frognerparken och lekparken! Springa runt som en tok där med, klättra så jag får hjärtsnörm, åka rutschbana och gunga. Så avslutades dagen med grillad korv, innan vi fick åka trikken hemåt. Ja, fast vi klappade först tigern på jernbanetorget innan vi sprang till tåget hem.

Av någon anledning somnade hon rätt fort ikväll :) Kul har det vart iaf och det var välbehövligt med en dag med lillegull innan hon ska till far sin i helgen

Kommentarer
Postat av: mamma mu

Sikken underbar dag! Härligt!

2011-02-25 @ 11:47:46
Postat av: mamma mu

Okej, jag är avis också! Men icket missunnsam ;)

2011-02-25 @ 11:48:20

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0