Årets andra måndag

Och jag har varit grymt trött. Allt tack vare en liten korv som vaknade när jag la mig igår och låg och härjade i sängen. De var kul de första 20 minutrarna, sen gick det oxå över. Tillslut var jag så galet trött så jag stränga besked om att mamma skulle sova och att hon inte fick gå upp innan klockan ringde. Vad hon gjorde sen vet jag inte - jag somnade. När klockan ringde imorse låg hon mycket riktigt och sov bredvid mig.

Hon har varit hos sin far i eftermiddag så jag gick all in och köpte fyra paket blöjor på vägen hem. Nu slipper jag göra det på ett tag. Sen somnade jag på soffan och väntar hem henne nu vilken sekund som helst.

Ja justja. Jag har grymt jävla ont i axlar och nacke så massage tas tacksamt emot anytime. Förslagsvis genast.

Kommentarer
Postat av: mamma mu

Ojdå, jag skulle kunnat massera lite men jag bor så avsides ;) Och hur är det med lilla yrfröken, sover hon nåt mitt på dagen? Isf kanske dax å sluta med det ett tag? Ja man ska ju inte bara ha kul då man vaknar mitt i natten.. Sov gott inatt i stället!

2011-01-11 @ 18:24:48

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0