Oh the joy!

Det är TYST i mitt hem!! Seriöst länge sen jag varit så lycklig. Den lilla har nog sagt maaaaaaammmma femtusentrehundrasjuttiarton gånger idag. Skavsår i öronen you say? Vi kom oss till affären till slut i alla fall och fick provat ap-selen. Hon ville först inte jag skulle hålla men efter att konstaterat att antingen håller jag eller så går vi in igen så gick hon snällt. Så har vi åkt lite bob, det går fort som f-n nu när det är några minusgrade ute och högen vi bygde mitt mellan huset och staketet när det töade är numer ett prima hopp. Ungen tjöööt av skratt och blev sur när jag inte ramlade av.

Det är en del som borde göras ikväll men jag skiter banne mig i det. Det kommer fler kvällar, såna som det kommer klia i mig efter att ha något att göra, så jag sparar det till dess. Ikväll är det soffan, låg och framförallt lugn musik (eller en bra film, inte helt bestämt än) och en irish med extra whiskey i medicinskt syfte. Dra åt pipsvängen jäkla förkylning! Inte har jag tid med dig inte!

Min käre karl är ute på rajtan tajtan ikväll så jag kan se precis hur smörig och töntig kärleksfilm jag vill. Eller kanske såndär Twilight-film som jag hört så mycket om? Aja, den som lever får se. Irish och TM-chatt är det först iallefall. Brukar gå rätt vilt till där ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0