Sjukstuga

Har det varit här sen i helgen. Igår var vi till doktorn för att få intyg om att jag faktiskt behövde vara hemma med barnet och gick därifrån med det och varsitt recept åt mig och lillplutt. Nätterna spenderas mestadels åt att hosta och sparkas. Jag vaknade nångång inatt av att någon låg och dunkade sina hälar i min rygg. Det görs inte så många knop här på dagarna. Pippi och Bilar filmerna snurrar på rätt bra och äppeljuice och smoothies går ner utan problem i allefall. Jag ska försöka få gjort lite av det jag missar i skolan nu, under förutsättning jag tar reda på vad det är alltså.

Annars annars. Alldeles för mycket tid åt att drömma om sommar sol och sån snajsigt, undra vad det blir att hitte på då. Hellre det än att ta tag i de andra måstena som som borde ordnas. En annan dag, är det sjukstuga så är det ;)






Kommentarer
Postat av: Tova

Vilken bedårande liten plutt! :)

2011-02-01 @ 15:22:33
URL: http://trasslet.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0