Jobb och helg

Veckan på jobbet har varit lugn och varm. Många som tagit semester och lämnat antingen stan eller landet. Vi som blev igen på jobbet har kunnat njuta i solen och jag har tillåme fått en mörkare vit nyans. Jag som aldrig får färg! Veckan som kommer blir nog ännu lugnare. Iselin har då sin första sommarlovsvecka och ska vara med mig på jobbet. Vilken lyx egentligen.

I helgen har vi varit innei schtan hos Micke. Ut för lite öl på fredagen då Anna var på besök från Sweden. Grymt kul! Igår gjordes det inte mycket. Jag fortsatte jaga regnhatt till avkomman men misslyckades än en gång. Sen har jag äntligen fått gjort en sak som jag velat göra i säkert två år. And I love it! En sån:


Kommentarer
Postat av: Åsa

Mycket fin tatuering :)

2011-07-04 @ 19:03:23
URL: http://ausaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0