Lite yaaay och lol

Har finally fått omdömen på de examenar jag skrev tidigare. Klart bättre än väntat och klart godkänt vilket var målet, så det känns very good! På jobbet har jag återgått till min ursprungliga avdelning idag och imorgon. Kul med ungar jag tyckermig känna bättre och som har saknat mig. Kul är det iaf, tillåme idag när regnet öste ner och det åskade i hoodsen bredvid.


Vi sitteroch styr upp lite för-semester. Den resan man gör innan riktiga semestern that is ;) Krakow var tanken och baratvå nätter = minimal packning. Billigaste flygen, alla kategorier var Ryanair, och när vi slipper packa så mycket så kan vi spara mucho money, så det blir nog det. Klickar runt på deras hemsida och jodå. Online check-in kostar 120 kr. Och är obligatoriskt. Att betala med kort är enda möjligheten. Det kostar oxå 120 kr. Tillåt mig att garva lite. I sure did. Trots det så är de fortfarande billigast. Misstänker att det blir första och enda gången just det bolaget benyttas ^^

Nu ska denna trötta kropp läggas i sängen. Lång dag väntar imorgon, jobb och sen hem för uppfräschning och så Foo Fighters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0