Sushi nom-nom!

Min käre hade ju planerat en liten superdupermegahemlig surprise åt mig till i lördags. Gissa lyckan när jag fick veta att vi skulle till Alex Sushi. I tillägg till de lite vanligare bitarna åt vi oxå val, oxfilè, hummer och vaktelägg. Valen var lite av en grej för sig, kan tänka mig att det är något man måste vänja sig vid. Ofattligt sjukt jävla gott var det iaf utöver det och kul att sitta så man kunde se när de lagade maten. Kan lätt konstatera att lilla sushiplacet vi brukar köpa take away från knappast kommer hålla måttet efter det här. *dregglar och fantiserar*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0