Det rulllar

Så sjukt underbar vardag med forhållandevis få och små konflikter med gullrumpan. All tid i världen och ro i själen var visst allt som behövdes ;)

Imorgon ska jag ha min livs första vikarie-dag! På min gamla praktikplats behövde de hjälp och jag är more than happy å gå dit! Så ringde de om en intervju idag oxå, såklart nær jag + barn + vagn + mat tagit oss på bussen så jag lät nog rätt lost, först efteråt kom jag på att jag bara kunde sagt att jag ringer tillbaka. Aja, tid och dag kom vi fram till så det går nog prima :D

Vi kör latmansmiddag idag, det vi finner hemma som inte behöver tillagas. Smoothies, bröd, frukt och några korvskivor :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Som Cajsa Warg: man tager hvad man hafver..

2011-06-06 @ 11:06:08

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0