Fodrad jacka i maj

Förjäkligt är det, rent ut sagt. Blåser hundar och katter och cyklar gör det oxå.
Idag lyckades vi ta oss ända hem från barnehagen med bara en enda liten meningsskiljaktighet. Och då var vi på affären oxå! Helt amazing if jag får säga det själv. Nästan så det borde firas med lite bubbel.

Igår var det texas på bussen. Chicken-race, fula ord och skrik och hyttande nävar. Detta av en busschaufför i tjänst. Not okej alls. De fick alltså ännu ett mail av mig. Jag börjar känna mig lite tjatig. Idag var det en äldre dam med kryckor som fick hålla i sig för glatta livet och skrek att han måste köra saktare så hon hann sätta sig. Aldrig tråkigt på bussen här.

Annars går det mest i Nemo filmen här, och Lynet är stora hjälten. Ja, han Lynet McQueen som han heter i det här landet. Jag då, jag söker jobb, nytt hem och funderar på vad jag vill göra med mitt liv :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0