Happy b-day to me!

Dagen började med ösregn och ändå mera ösregn. Först så jobbade jag mig lite, sen så intervjuade jag mig lite och sen hämtade jag hem kalasglad unge som hade lagat en bursdagskrona till mig! Skitfin, två teckningar som jag inte hade tejp att tejpa ihop så nu hänger de på kylen å looks good. Klart bästa presenten man kan få ♥
Sen åt vi goda friterade scampis, drack äppeljuice eller coca cola om man var vuxen och så åt vi jordgubbar till efterrätt. Nu sover den lilla och jag gör nog detsamma snart.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis!!! Låter som du haft en riktigt bra dag =) Jättemånga fina bilder på hela bloggen förresten!! Kramis!

2011-05-31 @ 20:54:15
URL: http://cc-anno1980.blogspot.com/
Postat av: Mamma Mu

Vilken underbart fin bursdag du haft! Välförtjänt!

2011-06-01 @ 10:28:14

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0