22.04.12

Och jag chockerade med at sova till 10.30, hutlöst! Fast jag var rätt duktig med städningen igår, så det måtte jag la ändå få lov till. Jag ska lata mig med datorn en stund till, innan jag ska klä på mig och tvinga mig själv ut att springa. Träningsvärken är inte lika jävlig som i fredags, så this might acctually work ^^

Efter det ska vi på spännande husvisning. Very very eggsajting. 20 minuter från Oslo är inte avsides.

Vi beställde sushi häromdagen till Iselins stora glädje. Då frågade hon pent om vi inte kunde lägga min halsduk på golvet och ha picnic på den. Tydligen ser den ut som en picnicfilt (note to self: skaffa riktig picnicfilt). Det är lite svårt att säga nej när hon kommer med sina bästaste förslag, så det var bara att lyda. Damen på sushihuset hade slängt med en orange liten plastgrej som man kunde hålla ihop barnets pinnar med, så nu fick hon använda dem på riktigt sätt, inte bara spetsa fisken.


Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Hej, var gärna med och tävla hos mig :) Du kan vinna 300 kr presentkort hos batteriexperten.com , presentkort 400 hos lykka.se och en valfri barntavla från dotto.se. Tävlingarna hittar du här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

2012-05-07 @ 15:48:14
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0