04.06.12

Sommarn kom och försvann. Det var det, eller? Personligen så klagar jag absolut inte. Jag drar hellre på ungen regnkläder än vet att hon sitter brevid och inte får vara med och leka med vattenspridaren på förskolan. Stackars lilla skruttunge. Som är stenhård ändå och berättar att "i barnehagen mamma, där kan jag klättra, för då ser inte du mig". Amenjuste, precis så..

Helgen och födelsedagen min spenderades sjuk, feber och halsont och på att inte kunna prata och vara på visning typ. Fin och välplanerad 4:a, med världens minsta balkong. Hade det vart uteplats eller större ballis så hade vi lätt lagt in bud. Maybe the next one..




Kommentarer
Postat av: Lindah

Hej hej!



Lilla pluttan med sitt gips :-(



Cykelvagnen köpte vi på Coop för 500år sedan. Tror den kostade typ 500kr. :-D Den är helt på pricken lik en spokes som ett vännepar köpte på xxl för några dagar sedan

2012-06-04 @ 18:07:19
URL: http://grodfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0