Parkeringstjuvkärringen

Ja, detta var så frustrerande så det måste jag bara dela med mig av. Vi var ju på en visit till legevakten idag (1,5 timmes väntan, en kvart att klippa å få nytt gips, rosa, såklart). Men det var inte det jag tänkte berätta. Utan om det som utspelade sig innan, i KÖN till parkeringsplatsen.

Sist väntade jag typ 5 minuter, denna gången satt vi där över en kvart. Under denna tiden kommer en kvinna i en ful, svindyr ny volvo och kör in där var man ska köra ut. Trots för att vi är tre bilar som redan står i kö. Sen kommer det en go farbror som nickar och visar att han ska åka därifrån. Bingo-dingo tänker jag som är först i kön, finally! Men ack där bedrog jag mig, för kärringfan i sin äckliga volvo kör och ställer sig i vägen för mig och backar sen in på parkeringsplatsen. FAAAAAN I SATAN så arg jag blev, snubben bak mig oxå. Inte fan flyttade hon sig heller hon hade ju parkeringslapp. Som hon just betalt. Jiiiiiisus vad vi var arga. En av väktarna såg sig nödd att komma ut och kolla vad som pågick, och tur för den äckliga volvon så var det fler som lämnade parkeringsplatsen samtidigt, så vi fick parkera ändå. Men finns det seriöst såna idioter!?! Inte konstigt att det är krig och fanskap när det finns så mycket retarderade, självupptagna idioter som tror de äger världen med sina snordyra fula bilar. Jag önskar henne könssjukdomar, fotvårtor, skrumplever och en lobotomi på det.

Jajuste. Kärringfan som körde var färdig på legevakten innan vi hade fått träffa nån annan än receptionsdamen. Så allvarligt var det där....

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Jaha ja, jag har ju sett den parkeringen, hur knäpp som helst även utan fula Volvotanter.. Tur att det ordnade sig, kanske mest tur för Volvoiten. Nästa gång hon kommer dit, behöver hon nog längre tid hos doktorn med tanke på de hemska sjukdomar du önskar henne. Så bra att liten fick nytt rosa gips i alla fall :) Förresten har nog den där Volvoiten knappast några kompisar heller...

2012-06-06 @ 22:51:08
Postat av: Ullrika

Haha! Lugnt och fint nu.. tänk på blodtrycket kvinna! :) - men ärligt, jisses så förbannad man kan bli på såna där idioter. Jag fattar inte hur folk är funtade. Tänker BARA på sig själva. Och dom skäms inte ens?!



Hehe igen! Lite bonnabränna på lilla damen i inlägget här under. Härligt med sol! Sån är vi inte bortskämd med här :(

2012-06-11 @ 16:29:37
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0