Helg

I fredagskvall satt jag alltsa barnvakt. Vi hann med en del bus innan pyjamasar var pa och vi satte oss for att titta teve. Givetvis far ungarna valja och det blev mycket bra. Janneman akte i sang och Isabella som ju ar stora flickan stannade uppe med mig och kollade pa hollandskt sjukhusprogram. Hon var mycket nojd och sa sen at mor sin att hon onskade att det var sa alltid for att vi hade det sa mysigt.

Spelade dator lite langre an halsosamt da man maste upp halv 9 for att fortsatta vakta barn. Efter 4 timmar jobb pa lordagen var det dax att sova middag i tre timmar, for att pa kvallen orka med intensivt datorande. Spannande varre. Idag har jag mest bara legat i sangen och last hela dagen. Lanade Last chance saloon pa bibblan haromdagen, och Marian Keyes skriver sa fantastiskt roliga bocker. Det ar sa himla skont att gora ingenting ibland. Och sa sparar man ju pengar, vilket jag vill gora tills mamma och Sarah kommer hit och tills nar Calle kommer och vi ska aka till Paris. Oj sa jag lagtar!

Veckan verkar bli normal, dvs jobb mandag, tisdag och fredag. Ska forsoka komma igang med den dar traningen igen oxa. Funkar inte att fejka sjukdom hur lange som helst, och jag vill inte att folk ska missta mig for en strandad val i sommar.

Det var val det. Blir inte sa mkt datorande ikvall, ar trott och har en del kvar pa boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0