Pask

Nu ar alla hemma upptagna med diverse paskfirande och jag sitter i Holland och spelar dator, sover och ater. Men jag ska inte klaga. Igar jobbade jag aven fast pappan i huset var hemma, han tyckte han fatt nog av att vara pappa for veckan tydligen, vad ar det for fel? Han jobbar alltid sa mycket, jag tcyker han borde ta de chanser han far att vara med ungarna men icket. Vi hade himla kul iaf, speciellt den delen nar lillkillen dricker upp vattenfargsvattnet, det dar skitiga du vet. Mysigt varre. Tva timmar senare nar jag tankte pa det sa kunde jag inte lata bli att skratta at elandet, det var ratt kul anda.

Nyvaken och inge som helst planer. Ena kompisen har sin boro med flcikvan pa besok, jag tror de ar i Amsterdam, och andra vette tusan vad hon gor. Iofs har jag inte rad att fara nanstans, ska ju masta spara pengar tills nasta helg da det ska shoppas loss i Amsterdam, och till i maj da jag och Calle aker till Paris.

Min lever tycker iaf om det. Jag hoppas vi ska ata pankakor idag, det vore gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0