Sma barn

Ar helt fantastiska. Jan har borjat prata sa himla mycket och sager hela meningar nu. De sover, och jag far sitta framfor datorn, jag ar sa nojd sa. Idag ar det soligt och fint ute, aven om det kom en snabb regnskur i morse. Det ar sa skont att det antligen ar var!
 
Elli sa att hon lasti en tidning att sant som gjorde folk lyckliga var att ta hand om barn, ata och ha sex. 2 av 3 ar inte sa javla daligt! Och det kanns, allt borjar bli sa mkt lattare nu, man ar lite gladare. Jag tror det beror pa solens aterkomst, och tanken pa att det snart ar sommar! For ovrigt, det enda man gor som au-pair ar att ata. Om dagarna gar lite langsamt svanger man snabbt ihop en macka iallafall for att da gar det nagra minuter, och sa har man nat att roa sig med (atandet). Och det marks. Har gatt upp 5 javla kilo. En massa stillasittande, atande och nerlagd fotboll, jag antar att man inte kunde vanta sig nat annat. Men det ska tas tag i. Snart sa..

Snart kommer lilla mamma. Det ska bli sa skont att ha henne har nagra dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0