Att packa

En spannande foljetong i 7 delar.


Del 1.
Idag borjade jag alltsa. Allt gick snallt och fint ner i min fina gula resvaska, och livet sag mycket ljust ut. Tills jag skulle vaga fanskapet. 10 kilos overvikt, vilket snabbt omraktnat blir 100 euro att projsa om de ar sanna. Inte roligt. Eftersom jag inte har nagot talamod alls ville jag borja grina. Men eftersom det skulle forstora min tuffa image lat jag bli. Bara att borja om. Plocka ut och plocka in, fram och tillbaka, och overvikten ar nu pa bara 4 kg. daremot sa ar langt i fran allt nerpackat, sa jag ska forsoka pilla i sa mkt som mojligt i min ryggsack och en annan vaska som ska fa folja med som handbagage.

Hur ska detta ga? Kommer hon fa med sig allting hem? Kommer hon orka bara vaskan? Och kommer vaskan halla? Och hur mycket far hon betala i overvikt? Missa inte den spannande fortsattningen, inom en snar framtid!


Ja, jag har trakigt och det ar ingen som tvingar dig att lasa mitt svammel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0