Beslutsangest

De luxe. Det regnade och askade inatt och jag sov SA skont. Ni ar solen pa besok igen och det ar val lika bra det. Ska man svettas sa kan det lika garna vara soligt. Traffade Sid pa Bad Habits igar. En indier som kommer fran England. Han ar hur sjysst som helst och har roliga kompisar. Vi surrade lite och bestamde att vi skulle ga vidare och dricka mer, men efter toabesoket blev jag tvartrott och for hem och sov istallet. Jag tror jag tillochmed fick hans nummer. Iaf var det kul att se fotboll och dricka ol och jag blev nog lite full. Jag brukar bli det.

Familjen i Derby mailade mig och sa att de ville ha mig (vem vill inte det..) De ska ringa mig. Nervositet. Telefonsamtal med tva engelsman, forst Richard, sen Justin. Jag tycker typ lite synd om den senare, oxa har han haft varldens liv. Han ar typ min idol. Vi ska ses nar han at tillbaka fran Schweiz. Kungelipung. Undra om det betyder att han tanker gifta sig med mig och ta med mig till staterna. formodligen inte.

Jag vill typ inte vara au-pair, samtidigt som jag vill det. Jag vill bara aka bort med Elli, vars dte nu blir och vi kan hitta jobb. Vore sa himla vart. Sen kan vi skaffa lgh i Fjolltrask och dra igang varan hollandska koloni med hollandska temafester och pims and hoes partyn. Sa himla kung det ska bli.

Ikvall ska jag till Utrecht och traffa Rowald. Det ska bli roligt att hora hur de hade det pa rockfestival i Belgien. Ratt hart kan jag tanka mig. Sen ska jag se om han vill vara Anna-vakt i helgen och roa mig, da familjen inte ar hemma och jag kan gora vad jag vill. Iofs kan jag det alltid annars oxa, men anda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0