Helt galet bra

Ar vad allt ar just nu. Jag ar lycklig, tillfreds med mig sjalv och vill inte andra pa nagot. Eller, man skulle ju aldrig tacka nej till lite mer pengar, men inte ens det ser jag som ett problem langre.

Jag har traffat en sa sjukt intressant manniska. Allt han sager, ar sa klokt, allt han har gjort ar saker jag vill gora. Han har ett hus i Skottland, han har sin lagehet har. Han ska mest troligt flytta till USA, och ingenting ar omojligt for honom verkar det som. Han verkar vara lite smygrik, sa saker har ju en tendens att bli lite lattare da. Nar jag ar 37 ar, vill jag ha gjort samma saker. Eller jag vill ha upplevt sa mkt, bott pa sa manga stallen, och vara nojd.

Det kanns sa skont att for forsta gangen sen jag kom hit, verkligen veta vad jag vill. Och jag ar inte radd for att dra ivag, man ska inte oroa sig sa mkt, allt loser sig. Jag och Elli aker till Portugal. 3-4 veckor hemma, max, innan vi drar. Jag langtar!

18 dagar kvar i holland, varav 7 av dem ar jobb. Jag ska borja packa. Jag langtar, samtidigt som jag vill stanna, for att allt ar SA bra just nu. Vi har ett helt liv har. The end of an era.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0