Saker jag kommer sakna

vs. Saker jag inte kommer att sakna.


Lat oss borja med det roliga.
Saker jag kommer att sakna:
- Ungarna, givetvis
- Folket har
- Bad Habits, Odessa
- Australians glass
- Att allt ar sa nara och sa latt att ta sig till
- Nordwijk
- Det ar platt nar man cyklar
- Det anda valdigt oansvariga liv vi levt har


Saker jag inte kommer att sakna:
- Att ata samma brod, 3 ggr om dagen, 7 dagar i veckan varenda manad.
- Diverse skumma matratter som typ stampot
- Spindlar, gigantiska och mordiska
- Ungar, som skriker en hel javla dag, eller varfor inte kl 8 pa morgonen, 20 minuter efter att man kommit hem
- Att masta anpassa sig efter andras vanor




Fan vad jag kommer sakna allt har, men att stanna ar inte ett alternativ. Mojligtvis om man lyckades skaffa jobb och eget boende.. Men forst hem vare. Ellivalen!!

Kommentarer
Postat av: Klibbe-Klabbe

Keep up the good work! :)

Postat av: Karl H.

^^

2007-04-12 @ 11:31:40
URL: http://www.bolån-guiden.se/ansök_bolån/

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0