Svettigt

blir det nar det ar 30 grader varmt. Inte ens lite grann kan det blasa heller. var det egentligen sa klokt att bestamma Portugal? Satt och kikade jobb igar, verkar vara tungt att hitta nat sahar innan, eller sa letar jag bara pa fel stallen. Hamnade pa nan Irlands jobbsida, och blev lite sugen pa dte med. Sen tyckte Richard att jag skulle komm till England, och han hittade en tuff multilingualjobbsokar sida. Typ kan man nat mer an svenska sa are asgrymt. Kommer iaf inte att stanna hemma sa lange. Tar vi oss inte ivag til Portugal, ska jag se om det gar till Irland eller England, visar det sig att jag far mindre pengar an vantat da jag drar harifran, sa blir dte nog Norge forst och rensa fisk typ. Det loser sig, det gor det alltid. Jag kommer i alla fall inte stanna i Sverige nan langre tid.

Isabella ar duktig. Hon sover utan bloja och gar upp under natten for att ga pa toa. Lilla Jan platar langa fina meningar, och alla forstar honom. Helt galet. Tank att masta lamna de sma liven.

Och jag tycker anda  det ska bli lite sorgligt at lamna de manniskor som jag under den senaste 1,5 manaden lart kanna. Alla ar otroligt intressanta som personer, men fantastiska erfarenheter och historier, och jag har alltid kul nar jag ar med dem. Lite trakigt att vi inte traffats foren nu, strax innan jag aker hem, men man kan ju alltid halla kontakten pa nagot annat vis. Om man har tur.

The end of an era

Pa nat vis ar allt bara valdigt overkligt. Surreal.
Jag borde borja packa, men det kanns skumt att gora det. Det blir nog lite for verkligt da. Och kanner jag mig sjalv ratt sa sparar jag det till samma morgon jag aker, och sitter dar och svar och gormar for att jag inte gjort det tidigare. Jag ar inte sa bra nar jag maste skynda mig. Sommar, sol, varme och fantastiska kanner och kamrater.


Jag ska ga pa Ellival nar jag kommer till Stockholm. Sa himla roligt det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0