Sadarja

Nu var Parisresan avklarad och pojken hemskickad. Vi hade det fantastiskt bra, och hann med allt vi ville se och lite till. Ar alltid lite trist att masta saga hejda, men nu ar det bara en manad och 14 dagar kvar tills jag aker hem.

Har jobbat idag, pa svenska nationaldagen. Det ar ratt skont att komma tillbaka till gamla vanor och veta precis hur dagen ser ut, aven om ingen dag ar den andra lik med dessa sma skitungar.

WoW funkar igen och jag ar glad. Da har jag nat att roa mig med pa kvallarna da Elli ar tebax i Sverige, och Cindy i Tyskland. Kom hem snart! Dvs kom hit, jag vill ju umgas! Mycket att gora nu sista tiden innan hemfard, ska bli himla skoj iaf. Bade tva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0