Att inte sluta i tid

Nu borjar jag faktiskt bli riktigt less. Jag ska sluta klockan halv 6, men mamman ar inte hemma annu. Hade det hant nangang ibland hade det varit okej, men det hander jamt! Varenda fredag, och nu oxa! Inte for att jag gor nagot pa kvallarna, men man ska likforbannat respektera overenskomna tider! Ah sa arg jag blir!

Och jag har en och en halv snusdosa kvar tills Calle kommer. Det ar ungefar tre snusar om dagen. Hur normalt ar det? Inte sarskilt normalt alls. Aaaaah!

Och satansjavlakukspel som inte fungerar. Jag blir SA JAVLA LESS. Hmm, verkar vara en toppendag idag. Det ar nog bara sangen som galler sa det blir imorgon fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0