Forbaskade regn!!!

Jaha, det gor fan inget annat an regnar konstant! Jag blir ju tokig! Det kan avl atminstone fortsatta regna nar jag gar ut och faktiskt vill bli blot, men icket, da javlar passar det pa att sluta. Nya staderskan var har idag. Hon ar rolig och pratar bara hollandska. Min socialakompetens har nog sjunkit rejalt efter att bara haft 2 kids att snacka med ett tag, sa det var tillochmed svart att prata om vadret. Eller sa ar det spraket som satter kappar i hjulen.. Kanns lite skumt att prata barn-hollandska med vuxna.

Sitter och forsoker komma pa annan anledning till att slippa traning idag. Igar skyllde jag pa Cindy, sa det kan jag alltsa inte gora idag. Fejka dodlig sjukdom kanske?! Asch, kanske borde borja ga dit sa jag har na muskler att skryta med nar jag kommer hem. Och jag lar ju behova sant till att orka bara alla rackarns vaskor jag ska ha med mig.

Annars.. Familjen bort i em, sa jag ska laga spagetti till middag at mig sjalv. Guuu se jag langtar! Gott ska det bli. Och en halvtimme kortare jobb. Wiee :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0