Jobb och Mr. T

Idag har jag jobbat sen kl 1. Har inte haft sa mkt att gora, da de forst sov, sen lekte med storasystern och sen sag teve. Darimellan sa var det en del utfodrande och pannkakslagande oxa, men en helt okej dag.
 
Herr Tom Cruise ar ju som alla vet jattelaskig. For er som annu tvivlar har jag har beviset. http://tcruiseko.ytmnd.com/

Ikvall kl 21 ar det dax for lite schalger. Nu far man se vilka som gar vidare till pa lordag. Sjukt spannande. Hoppas alla lade marke till all sarkasm som ingick i foregaende mening. Karln ar pa bio, och kommer inte hem forrns sent ikvall, da jag sover, sa det blir inte att prata med han, och det ar inte sa javla spannande att sitta vid en dator dar WoW inte fungerar. Sa sa far de bli.

Ungarna ar forovrigt helt underbara alltid innan man lagger dem i sang. Massa bus i sovrummet innan bloja ar bytt och pyjamas pa, och som de skrattar! Det ar sanna ganger jag valdigt garna vill skaffa egna. Helst genast. Men sen kommer dagen dar pa, med grat och skrik, och jag aterupptar sokandet efter narmsta kirurg.

Fick forovrigt mail av Mallan idag. Gammal kompis sen Gallivare-tiderna, som ar ensamstaende 2 barns mamma nu. Det ar alltid lika kul att hora av henne och hur det gar for henne och knoddarna. Ar det nan som klarar av sant sa ar det hon, hon ar hur kung som helst. Ska satta mig och skriva ett mail at henne nu oxa tankte jag, och sen forsoka hitta nan liten karta over omradet kring varat hotell i Paris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0