Kvallsmys





Sa har mysigt kan det vara en kvall i Nordwijk. At pa italiensk restaurang (pizza saklart), vandrade langs stranden och tittade pa solnedgangen och samlade snackor. Det ar skont nar man ar sa lattroad. Vad till Bad Habits och tog nan ol nar vi val komm tillbax till Leiden. Casper jobbade, jag trodde helt allvarigt att han slutat. Han halsade, och undrade vars jag hade pojkvannen. Sen pratade han med oss for att han var tvungen, nar vi ville bestalla ol. Han blev javligt dryg efter att jag varit dit med Calle, men det ar faktiskt hans problem. Och ingen sa att livet var latt nar man var 18.

Julia har kalas nu, och det ar en hel dros med brudar har. Jag tog en bit tarta och drack cola, och nu gommer jag mig har. Jag onskar saa att jag hade kunnat spela WoW, for att fordriva kvallen. Orkar inte ga ut, for att tala om att jag har inte ett korvore kvar att spendera. var tvungen att kopa schampo och balsam idag, sen hittade jag nice bodylotion och sen var jag pank. En och en halv vecka kvar tills Calle kommer, och lika lange tills jag far lon. Luuungt och skont fram tills da med andra ord. Haha, det ar ju iofs inget ovanligt nufortiden, men anda.

Var pa bibblo och lanade bocker oxa, sa nu har jag nat att roa mig med soliga dagar pa stranden typ. Nu da? Jaa, jag vet fucktisst inte, vanta pa att karln loggar in pa skype sa jag far hora hur kryssningen var.

Tack for visat intresse, vi hor av oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0