Medans jag minns

I lordags (eller var det sondags??) satt jag och min trogna vapendragare Elli och surfade. Testa googla pa "rullstolsoffer med jättenalle i ögat" (med de dar tecknena) och se vad google fragar om du letar efter :P Vi lag dubbelvikta av skratt och kunde inte andas ungefar. Helt javla galet kul.

Ikvall skulle jag och Cindy och trana. Vi kom sent, sa det fanns inga platser kvar at oss. Surt, vi for ut och sprang istallet. Eller, nar vi inte orkade mer, promenerade vi och kom till vattenlekpltsen. Latt att jag ska dit nandag, utan ungar!

Ledig imorrn, om jag inte skulle jobba lite.. Minns inte, det var ju anda i mandags vi gick igenom veckans schema. Fan vad samst jag ar. Lar ju iofs marka om hon kommer och knackar pa och tycker jag ska ta over. Nu ska jag ga och sova innan jag blir allt for snussugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0