Och sant som far en pa battre humor

68193-7
www.cad-comic.com/comic.php




Om man befinner sig utomlands under en langre period och har ett snusberoende att tillfredsstalla, sa hittade jag alldeles nyss en valdigt bra sida. Pa www.snusworldwide.com kan man bestalla snus, vars man an befinner sig. Varfor visste jag inte sant, typ i borjan nar jag akte hit. Det hade besparat min stackars mor en massa snuskopande, och mig en massa diskussioner med henne om hur man blir om man inte far sitt snus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0