Onsdag

Jag har jobbat sen kl 10. Gick med kidsen till faglarna och hade picknick. Mycket trevligt och de var sa himla glada. Kom hem for en halvtimme sen, utfodrade dem och slangde dem i sang. Nu vantar jag bara pa att mamman ska komma hem sa jag kan cykla ner till sjon och lagga mig och sola. Kanns lite wierd att lagga sig i bikini mitt i stan, och det ar bra med motion har jag hort. Far se om det blir nat badande idag, beror lite pa hur varmt det blir i solen tror jag. Tack och hej, leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0