Passa dig vad du sager!

Sa det inte hamnar har! www.tjuvlyssnat.se
En hel del riktigt roliga saker fanns det.

Sov daligt inatt. Det askade och stormade som tusan och jag var typ morkradd. Sen vaknade jag halv 6 och kunde inte somna om. Jag borde vara galet trott. Gick igenom hur jag skulle jobba de sista tva manaderna. En hel del intressanta saker kom upp.

Annars.. Laste pa aftonbladet att Mischa Bartons karaktar i OC typ ska do i sasongsavslutningen. Det vore typ bajs, och aven att man inte ska tro pa nagot som star pa aftonbladet, men anda. Det vore ju hur sorgligt som helst. Har ju ungefar en hel sasong att ta igen nar jag kommer hem. Det ska bli roligt.

Jag langtar ungefar hur mycket som helst dit. Forst "aterforening" med Elli i Estockholmo, sen upp till Ume, traffa alla och ngara till och kramas och prata hur mycket som helst. Ahh, 2 manader kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0