Regn och stad

Har man trakigt sa har man. Sov till tolv, ko mner och kollade laget pa datorn och at sen frukost. Mera datorande, i brist pa annan vettig sysselsattning. Sen vaktar jag Isabella en stund innan jag gar upp och slanger ut alla mina klder fran garderoben, bara for att kunna vika in dem igen. Ger Julia en del klader, for att gora dela upp smartan i att skiljas fran dem i mindre delar. Sen ska jag leka mer med datorn och far seperyck och plockar fram dammtrasa och dammsugare. Vem hade vetat att skrivbordet var vitt, och att det faktiskt lag en matta vid dorren? Helt fantastiskt!
Inge traning ikvall, undra om nat av barnen vill spela sallskapsspel?

Imorrn kommer han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0