Sommar

Nu har sommaren antligen kommit. De senaste dagarna har spenderats utomhus, med och utan kids. En liten branna har man hunnit skaffa sig oxa. Det ar sa mysigt med alla dessa uteserveringar overallt. Speciellt nar man kan sitta och dricka ol och doma ut alla killar som springer omkring i rosa t-shirtar. Rosa ar ju en tjejfarg!!

Koniginnedag var skoj. Att borja dricka halv 10 pa morgonen ar kanon. Pa eftermiddagen var man visst lite lullig, och jag minndes inte att nan vimmelfotograf var och tog kort pa oss foren flera dagar senare, da jag hittade en lapp med deras webbadress pa. Har ar iaf resultatet.



68193-3





Fick meddelande massage och friskvardsskolan. Jag far inte komma pa intervju, men de foreslog att jag skulle ga en kortare kurs de hade, som det annu fanns platser kvar till. Kanon! Tankte jag, tills jag sag att det kostade 36 javla tusen att ga. Jag forstar att det finns platser kvar. Jag vill inte ga turismutbildningen langre. Haromdagen kom jag fram till att jag skulle lasa socionomprogramet, fanihelvetes att det var forsent att soka in :S Nu maste jag ju vanta jattelange. Hade inte vart helt fel att gora nat vettigt i host. Aja, det ar val ratt nice att lasa kort psykologikurs och forsoka skaffa lagenhet bara antar jag. Sa ska vi se om jag lyckas med matten sa jag kan soka in pa sjukskotersepreogrammt oxa.

Barnen sover, och jag ska nog ga och hanga upp min tvatt. Hade 4 maskiner att tvatta idag, bara mina saker. Huga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NEJ TACK till kommentarer som är spam eller reklam. Ska du kommentera här kan du väl åtminstone låssas att du är läskunnig och har läst något jag skrivit.


Namn:
Jag vill ha en bulle

E-postadress: (faktura skickas hit)

Smygreklam:

Beundrarbrev:

Trackback
RSS 2.0